Barbecue - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Yorick - WaarBenJij.nu Barbecue - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Yorick - WaarBenJij.nu

Door: Yorick

Blijf op de hoogte en volg Yorick

05 Maart 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Atlantische Oceaan
Zondag 4 maart 2012
1915u GMT-4

Barbecue

Het weer is nu dusdanig zomers, dat het tijd werd voor een barbecue.
Zaterdag was het dan eindelijk zo ver. Terwijl de stukjes kip, varken, rund en vis op de barbecue gaar lagen te worden, stonden wij regelmatig naar de zee te turen om walvissen te spotten. Regelmatig kwam er in de verte één boven om op adem te komen.

Pascagoula komt nog steeds iedere dag een stukje dichterbij. We zijn wel iets langzamer gaan varen, maar leggen nog steeds bijna 200 mijl per dag af. Maandag (12e) verwachten we aan te komen. De dan eerst volgende zondag moet het schip weer gereed zijn voor vertrek. We laden in Pascagoula een platform, dat naar West-Afrika gebracht moet worden.
Voor vertrek zal ik het schip verlaten, want mijn tijd zit erop. Gezien de recente ontwikkelingen in West-Afrika, vind ik het zeker niet erg om niet mee te gaan naar die regio.

Groetjes,

Yorick

• 05 Maart 2012 - 18:43

Jacolien:

hoi ,
    wauw walvissen.......heb je daar foto`s
    van gemaakt...ik denk aan een droom..
    geniet nog maar...
    groetjes van de herenweg

• 05 Maart 2012 - 19:29

Atty:

Hoi Yorick,

Dat is vast leuk, om walvissen te zien. Nog geprobeerd een te vangen voor op de BBQ? Dan heb je iig vlees genoeg, maar of het lekker is? nog nooit geproefd. Goede vaart het laatste stukje, voor je naar huis mag.

groetjes Atty

• 08 Maart 2012 - 08:06

Niek:

Hoi Yorick,
    Mooi reisje dit keer. Een beetje met een drijvend sportveld heen en weer varen (jammer dat er even zo'n stuk roest op stond), wat barbecue-en. Het lijkt wel een cruise! Ben je daar niet wat te jong voor?

Groetjes,

Niek.