Cats and dogs - Reisverslag uit Busan, Zuid-Korea van Yorick - WaarBenJij.nu Cats and dogs - Reisverslag uit Busan, Zuid-Korea van Yorick - WaarBenJij.nu

Cats and dogs

Blijf op de hoogte en volg Yorick

27 Oktober 2012 | Zuid-Korea, Busan

zaterdag 27 oktober 2012
1730u GMT+9

Een nieuwe reis is weer begonnen. Na een voorspoedige vliegreis ben ik weer aangekomen in Azië.
Eén van de overwegingen om mijn verlof vervroegd af te breken was het slechter wordende weer in Nederland. Nou, hier is het niets beter. Weliswaar een aangenamere temperatuur, maar dat valt niet zo op in de aanhoudende wolkbreuk.
Het schip ligt een aantal mijl uit de kust voor anker. Met goede moed gingen we op weg, maar bij de pieren zijn we direct omgedraaid. De absurd hoge deining maakt het onmogelijk om met dat ‘kleine’ bootje bij het schip te komen, laat staan om veilig aan boord te kunnen klimmen. Hopen dat die golfdalen morgen weer zijn vol geregend.
Nu verblijf ik in een motel vlak bij de haven. Een gewoon hotel is niet te krijgen, want er is dit weekend een groot feest in de stad. Straks in de regen een restaurant zien te vinden en daarna even de binnenkant van m’n ogen bekijken. Dat laatste zal na een dag van bijna 30 uur wel lukken. Morgen wordt ik om 6u ’s ochtends weer opgehaald, voor een tweede poging om bij het schip te komen…

• 27 Oktober 2012 - 14:14

Vivian:

Hee broer!

Momenteel schijnt hier de zon, heerlijk! Het is alleen wel best koud, rond een graad of 5. Ach het is in ieder geval droog..
    Ik hoop dat het bed in het motel lekker slaapt ;-) En hopelijk lukt het bij de 2e poging wel om het schip op te kunnen!

Liefs,
    Vivian

• 28 Oktober 2012 - 02:19

Yorick:

Jahoor, de tweede poging was wel succesvol!

• 29 Oktober 2012 - 21:45

Pa Ma:

Wij hebben t droog en warm op een groen eiland

• 30 Oktober 2012 - 21:13

Pa En Ma:

En wij wensen je alle succes met alle nieuwe uitdagingen !